lørdag den 27. december 2008

Id? til Holidays

Gilded_poinsettia762

Et parti af ledere og HR professionelle kamp for at finde den rigtige type af festlighederne i løbet af ferien. I vores stadig rummelig kultur, vi ønsker ikke at fornærme nogen. Dette betyder, at vi er nødt til at holde sig væk fra omverdenen fejrer alle en tro eller overbevisning system.

Og så er der penge ting - penge er stram, og folk vil ikke bruge grøn på ubrugelige lort for ferie part.

Så her er et par ideer:

1. Bestil udveksling. Vi har alle store bøger på vores hylder. Hvorfor ikke har en indsamling, hvor alle bringer i deres yndlingsbog og folk skifte og dele.

2. Gruppen giver. Hvorfor ikke samle dit øre for at hjælpe en familie i nød. Afkald på ubrugelige lort helt!

3. Giv en fridag i stedet for en fest. Sandheden er, at produktiviteten går ned i løbet af ferien. Så du kan lige så godt give folk mere tid ud til at få alle deres personlige ting gjort (de gør det på arbejdspladsen anyway).

Med alle de lyserøde podekviste går rundt, hvis du har et job, være glade! Jeg vil sige, hvad mange ledere tænker på tværs af dette land:

være taknemmelige du har et job! Og hvis du ikke kan koncentrere sig og hjælpe os med at gøre tingene rundt, du har måske ikke et job for meget længe. Kager, fester, gaver - er du grin mig? Vil du foretrækker jeg bruge min dag tænker på, kantiner eller forsøger at finde måder at undgå at skulle lægge folk væk?

Det er derfor, jeg gerne option # 1. Det er både sjovt og det vil medvirke til at holde folk fokuserede - som er afgørende for mange virksomheder, der er teetering på kanten af succes.

Note: De dejlige tabellen sengetøj i ovenstående billede er fra min søster-in law 's nye online-forretning. Hun gør høj kvalitet tabellen sengetøj for en dejlig hjemmelavet gave. Jeg elsker hende håndlavede dobbeltsidet servietter. Tjek den ud her.