fredag den 16. oktober 2009

Nyt logo for DragonFly haven.


Haven har en officiel nyt logo, jeg fandt denne søde guldsmed i en butik på Sanibel Island.
Disse regn liljer er i fuldt flor i denne weekend, de kun blomstrer en gang om året, men når de gør det, de lægger på et show.

August er min mindst foretrukne tidspunkter af året i South Florida, ved den tid, det kommer rundt, vi alle er så træt af varmen. Hvert år vi fortæller os selv, at dette er den hotteste August nogensinde, og dette er ingen undtagelse.
Her til formiddag var jeg i haven fra 7 til 9, jeg har nogle lugning og klippede nogle buske, men i midten af formiddagen var det tid til at komme uafhæn til AC.
Denne uge var jeg så travlt på arbejdet, at jeg ikke havde tid til at besøge min foretrukne blogs, jeg håber at indhente denne weekend.