lørdag den 30. januar 2010

Adam & Eve + TV-studie SALG


Her er nogle bag kulisserne fotos fra en skyder jeg arbejdede på i går, ja i går, i de 40 graders varme, udendørs! Temaet var dyr i junglen, og vi var nødt til at udstille den smukke nye sortiment af animalistic / afrikansk inspirerede smykker af Airdrie Makim fra Joolz. Så i stedet for tøj jeg havde modellerne bærer blade, vinstokke, fjer og ikke at tale om falske og ægte blomster også.




Den vinblade fra jorden lavet en perfekt bælte til at dække de hvide bånd, opfindsom!


Fotografen blev Natasha aka Hun er Frank, hvis arbejde jeg har beundret i et stykke tid, er du nødt til at tjekke hendes portefølje dens fantastiske.


Russh magasin inspireret nøgenhed.


Ligesom Shirlene stod op en bil kom, heldigvis vores smukke assistent for dagen Cathy var i nærheden med en sarong.




Holdet minus 2 personer, fra venstre mod højre, Cathy, Me, Shirlene, Iskra og Natasha.

Fotograf: Hun er Frank
Modeller: Naomi Kissiedu, Iskra Galic & Shirlene Lai (GIANT Model Management) Du kan genkende dem som de modeller fra sæson 2 af Project Runway Australien.
Stylist: Me
Makeup Artist: Megan Harrison
Assistent: Cathy Sison
Tilbehør: Joolz
Bag kulisserne billeder af: Airdrie (Jeg har glemt mit kamera)

I andre nyheder TV er der et studie salg fra i dag!

To 17th - lør 19. Fra 10 til 6
Etage 1, 358 Lonsdale Street, Melbourne.

Jeg er helt læse løbesedlen forkert og troede, det startede lørdag, og var klar til at blive det første i, hovsa, bedre hoved ned snart tror jeg.