tirsdag den 7. december 2010

Odds og slutter

Bussen trækker ud af stationen lige til tiden. Jeg havde lige tid nok til at parkere Ladybird og gøre stationen til bestyrelsen her til morgen. Yeah, det er fredag og ole reflekser er langsomme i dag.

Det er meget koldt ud. Næsten alle på denne helt fuld bus er bundlet i en eller anden form eller mode. Dragt af valg synes at være trøjer, toppet med enten en strømpe eller baseball cap. Ikke mig, jeg er bare iført min korte khaki trench coat. (Jeg endelig bragt hjem Alle mine jakker fra kontoret. Som i går, havde jeg tre på bagsiden af min dør!)

***

Telefonen er tilbage i erhvervslivet! En telefon tech ringede til min celle omkring 8:30 i går og sagde, at han var på vej til huset. Han spurgte om der var nogen hunde i gården, han bør kende til. Jeg lo. "Hvis der er, de er ikke mine." Kind of mindede mig om Peter Sellers gag i en Pink Panther efterfølger, hvor han spørger den fyr, hvis hans hund bider. "Nej," siger manden uden at se op fra sin papir.

Når Sellers lægger sin hånd ned at klappe den, hunden altid klemmer ham. "Jeg troede du sagde din hund ikke bider!"

Manden ser op og nonchalant, siger: "Ikke min hund."

***
I morgen er Croptoberfest, en hele dagen scrapbooking begivenhed for vores regelmæssige gruppe af croppers. Ser virkelig frem til at se min scrapbooking knopper - og til at spille med de mange Slice design kort, jeg har erhvervet i løbet af de seneste to måneder. Jeg har fået en hel del, 90 procent af dem på eBay.

Som om jeg ikke har nok til at holde mig beskæftiget, det lykkedes mig at købe to forskellige partier Slice kort. Af de 32 jeg købte, jeg holder 8. Jeg har været videresælge resten i løbet af de sidste par uger. Jeg fik en stenet start, ikke netting næsten hvad jeg skulle have ud af tilbud til de første mange (eBay, Paypal og USPS alle får deres pund kød fra mig).

I denne uge men har tingene været meget bedre. Nu, hvor jeg halvvejs igennem aflæsning af uønskede kort, måske jeg har slået et hjørne. Her er håbet. Jeg synes det er mere, at jeg har fået en lidt smartere og været lidt heldigere, også.

Jeg vil gerne drivie ned slutningen omkostningerne af kortene jeg holder for mig at så lav et tal som jeg kan. ($ 10 - $ 15 hver ville være fantastisk, "fri" ville være ideelt.)

***

Søndag bliver en hel dag af arbejde på huset. Et af mine primære mål vil være at caulk og male kuplen og udluftning, der er featured så fremtrædende plads i min side logo. Derefter vil jeg hovedet til den anden side af huset, hvor jeg bliver nødt til at klatre endnu højere for at nå en anden udluftning i nærheden af tagets top. Jeg har været eyeing det hele sommeren og det er i temmelig ru form.

Sjov gange.