søndag den 22. november 2009

Chubby Chubby Changas

>> Så meget mærkeligt og lidt foruroligende Kim Fung legetøjet er blevet terroriserer mig om status for min vægt på raffinaderierne 29 ... specifikt at henvise til min kærlighed til 'ost' og mine buttede ansigt. Ja, jeg har en buttet ansigt, men nej, det er ikke ned til ost (faktisk har jeg et alvorligt ost intolerance problem ... se nedenfor). Denne post vil derfor hælde benzin på Kim Fung Toy's maniske vægt kommentere, da jeg officielt hellbent på at gå for højt loops trykte bedstemor pant at pirret min interesse på Peter Som præsentation og derefter blev endelig indviet i finalen af Dolce & Gabbana i går . Når det er sagt, er jeg stadig ikke ved at gå nøgne knickered til alle og enhver, så noget spring gerne en organza nederdel eller tunika bliver nødt til at gå over til anden form for dækning.

Peter Som S / S 10


(Pics af Shawn Brackbill for DazedDigital)

Dolce & Gabbana S / S 10


(Billeder fra Swide og Dolce & Gabbana site)

Dette er derfor et forvarsel til Kim Fung legetøj eller andre menneskers veje-o-meter derude. Afværge dine øjne næste sommer. Min buttede changa (inspireret af en kinesisk takeaway på min høje gade med samme navn) lår er en slags for at blive sluppet løs med nogle udvidede, lidt skrigende floral prints, der dækker op chocha område (merci Daddy Likey ... ). Og for dine oplysninger, er det den ekstreme mængde svinekød knitrende, bøf med et bundt af fedt marmorering og cremet kartoffel dauphinoise, der holder disse ekstra buttede kinder, og jeg ville ikke give nogen af, at op til nogen eller noget.