torsdag den 28. oktober 2010

Martha Stewart Cabinetry

Martha Martha Martha ... er der noget at kvinden ikke kan gøre? Vi vælger kabinet til kælderen reno og jeg havde mit sind indstillet på Ikea til både pris og udseende ... og så vil jeg stødte på denne annonce i den seneste Martha Stewart Living ...



Vi går efter en hvid, lys, let strandagtig føler i kælderen ... tror hvid maling, beadboard vægge og loft, hvidkalkede laminat, lys fliser. Martha's beadboard kabinet ville se så godt ud i vaskerum, tror du ikke? Jeg elsker X detaljer på øen.

Her er et par flere billeder, fra Martha's blog. Martha får altid detaljerne højre ... chunky parentes at skabe åbne hylder, små kabinetter til at udnytte alle tilgængelige rum; glaslåger, koordinere hardware og belysning; hætte fans, der falder i perfekt ... og alt malet i bløde klassiske Martha farver.



Martha Stewart kabinet bør begynde at vise op i Home Depot i efteråret. Har nogen set det i deres butikker? Jeg ved bare ikke, om jeg kan vente så længe - vi har brug dimensioner til vægge og skabe nu!