fredag den 13. august 2010

Beroemte - eller berygtede?

I dag har vi skabt en smule kontrovers! Ikke én, men to af vore projekter blev sat på Apartment Therapy dag. Jeg havde sendt vores lille stol makeover til folk på Ohdeedoh, tænker de måske ønsker at dele den med deres læsere. Og de gjorde! Du kan se stillingen her. Nå, forfatteren stak omkring vores blog og kunne lide vores renoveringer, så hun gjorde dette indlæg om vores badeværelse på Apartment Therapy hovedwebsted, som en del af deres badeværelse måneder serie.

Og hvad et svar den modtog - til en værdi af 62 personer (indtil videre) ringede i - for at sige, hvor meget de hader vores badeværelse renovering! Okay - jeg overdriver, kun 90% faktisk hader det:) jeg vil indrømme, når du har at mange mennesker fortæller dig, at de ikke kan lide hvad du har gjort, masser af tanker løbe igennem hovedet ... chok, vrede, defensiveness, sorg, nysgerrighed, vantro, og ambivalens var bare et par stykker.

Men nu hvor jeg har haft et par timer til at absorbere disse bemærkninger, kan jeg være lidt mere objektiv om tingene. Jeg får at vores projekter er snarere atypisk af Lejlighed Therapy æstetiske. Vi er meget mere traditionelle og konservative i vores smag og vores hjem afspejler dette. Jeg kan se, hvordan folk ville tro, at vores monokromatisk badeværelse kedeligt. Eller hvordan de ville synes, håndmalede vægmaleri var dejligt - uden at vide det omfattede alle fire vægge og loft og gjort 5'x8 'badeværelse føler klaustrofobisk. Jeg kan endda forstå deres appall på, hvordan vi fjernet jacuzzi og piedestal synker selv om disse ting ikke passer til vores families behov (funktionelt eller æstetisk).

Ved første, troede jeg, at jeg ville reagere på AT-stedet og rydde op misforståelser og give flere oplysninger om, hvorfor vi gjorde de ting, vi gjorde ... men så tænkte jeg, \ "Hvorfor bryder jeg mig? \" De folk, der forlod kommentarer sandsynligvis have smag meget anderledes end mine, og der er intet jeg kan sige, at overbevise dem om, at ja, vi har gjort de bedste beslutninger er muligt, at vi fandt alle de alternativer, at der i forbindelse med vores nabolag / house stil / livsstil / personlige behov vores valg var korrekt, at vores sved og kræfter var det værd.

For dem af jer, der har jord her via Apartment Therapy - Velkommen! Vær stikke omkring. Jeg håber, du bliver lidt. Og for dem, der kun keg ind ad døren og besluttede dette sted ikke var for dem, jeg håber du har din egen lykkeligt sted at komme hjem til. Vi crafting disse værelser i et hjem, der passer os, uanset hvad andre måtte sige - og som boligejere, bør ikke, at alle være vores mål?